RANDEVU TAKİP PROGRAMI


FİRMA KAYIT VE BİLGİLERİ GÜNCELLEME

1-Firmamızı kaydediyoruz

2-Firma Düzenle sayfasına giderek eksik bilgileri yazıyoruz. Firma logo ekleyebiliriz

3- İşler düzenle sayfasına girerek yaptığımız tüm hizmet ve işleri ekliyoruz. Kayıtlarımızı düzenle diyerek bilgileri değiştirebiliriz.

4-Ürün satıyor isek Ayarlar / Ürün listesi giderek ürünler ekliyoruz.

5-Daha sonra + işareti tıklayarak ürün miktarlarını giriyoruz Dikkat etmemiz gereken satar iken adet , miligram , gr, litre hangi birimde satacak isek (düşüm yapabilmek için) ürün miktarını o birimden yazıyoruz. Ürün sattığımızda + - tıklanarak bilgileri girip sat diyoruz

PERSONEL EKLEME VE DÜZENLEME

1-kaydolduğunuzda sizi yönetici olarak personel listesine ekler.

2-Personel / personel ekle giderek personel ekliyoruz. Maksimum personel sayısı 20 dir. Daha fazla personel eklenmez.

3-Personel listesinden personel bilgilerini güncelliyoruz. Çalışma saatleri düzenliyoruz. Personel yetkilerini düzenliyoruz. Not: Yetki durum Firma admin seçtiğinizde yetkileri kısıtlanmaz ve tüm izinleri vermiş olursunuz. Personel kendi bilgilerine ulaşabilir.

4-personel kazandığı ve personele ödenen ücret miktarlarını buradan girebilirsiniz ve Ödeme kazanç sayfasını açarak kayıt yapabilir ve kayıtları sorgulaya bilirsiniz.

RANDEVU EKLEME

1-randevu ekleyeceğimiz personeli seçiyoruz. Randevu tarihi seçiyoruz. İsim ve telefon yazıyoruz müşteri kayıtlımı diye Telefon ve isimden arama yapabiliyoruz.

2-açıklama bölümüne not ekliyoruz.

3-müşteri bilgilerini detayını incelebiliyoruz.

4- Başlangıç saatine tıklıyoruz. Randevu kaydını yapmış oluyoruz. Kayıt ve müşteriye randevu kaydoldu sms bilgisi(randevu oluşturulduğunda sms gönderilsin aktif ise) gönderildi bilgisi gösterilir. Başlangıç saatinden yalnızca ileri saate ekleme yapabilirsiniz. Saat eksiltmek için son dakikadan başlayarak silinebilir. Randevu kaydedildiğinde müşteri (telefon numarası) kayıtlı değilse müşteri listesine ekler.

5-Randevular listelenir Kalem üzerine dokunduğumuzda saatler kırmızı olur. Seçilen randevu üzerinde değişiklik yapabilirsiniz.

6- YENİ RANDEVU- butonu textleri boşaltmamızı yeni randevu kaydetmek için hazırlanır.

7-KAYDET -İsmi, randevu durumu ve açıklama bölümünde yaptığımız değişikleri KAYDET butonuyla güncellemiş oluyoruz.

8-İŞLEM LİSTESİ- eklenen işlem ve hizmetleri listeler ve eklenenleri silme imkanı verir(x dokunduğunuzda siler)

9-ÜRÜN LİSTESİ- eklenen ürünleri listeler ve eklenenleri silme imkanı verir(x dokunduğunuzda siler)

10-TAHSİLAT- Tahsilat yapmamızı ve yapılan tahsilatları listeler. (x dokunduğunuzda siler)

11-MESAJ- Hazır metinleri seçerek veya istediğimiz metni yazarak whatsApp den mesa göndermemizi sağlar.

12-İNDİRİM/EKÖDEME- İndirim ve ek ödeme eklememizi sağlar. Ek ödeme ve indirim miktarı yazılan miktardır. Önceden yazılan var ise siler yeni miktarı ekler.

13-RANDEVU SİL-Randevuyu ve eklenen işlem / ürün bilgileri silinir.

14-EKLENECEK HİZMET/İŞLEM LİSTESİ AÇ- işlem ve hizmetleri listeler kalem dokunduğunuzda ekleme paneli açılır. Ücret ve süre personel işlerde eklediğiniz bilgilerdir. Değiştirebilirsiniz kaydet diyerek kayıt eklenir.

15-EKLENECEK ÜRÜN LİSTESİ AÇ-Ürünleri listeler kalem dokunduğunuzda ekleme paneli açılır.ücret ürün listesinde satış ücretidir Adet yazarak başka bir texte dokunduğunuzda hesaplama yapar. kaydet diyerek kayıt eklenir.

RANDEVU

1-Anasayfa- Tüm personelin saatlere göre günlük randevuları gösterilir. Randevu üzerine gelindiğinde isim-telefon bilgisi görünür.

2-randevu listesi - Tüm personelin randevuları liste halinde gösterilir.

3-Randevu ara ? Yıla göre isim ve telefon nodan randevu bilgisi aranır.

4-Randevu günlük detay- günlük randevu bilgileri istatistik grafiği gösterilmektedir

MÜŞTERİ EKLEME / GÜNCELLEME

1-Müşteri / müşteri listesi açılan sayfadan müşteri eklenir. Müşteri adı ve telefondan arayarak kaleme dokunarak inceleyebilirsiniz. İnceleme sayfasından yıllara göre randevu bilgilerine ulaşabilir isim ve açıklama güncellenebilir.

RAPORLAR

1- GÜN ÖZETİ -Günlük seçilen tarihte firma ve seçilen personele ait randevu ? hizmet ? ürün bilgileri listelenir

2- HAFTA ÖZETİ - seçilen tarihten itibaren 7 günlük firma ve seçilen personele ait randevu ? hizmet ? ürün bilgileri listelenir

3- AY ÖZETİ - seçilen yıl ve ayın aylık firma ve seçilen personele ait randevu ? hizmet ? ürün bilgileri listelenir

4- YIL ÖZETİ - seçilen yılın yıllık firma ve seçilen personele ait randevu ? hizmet ? ürün bilgileri listelenir

İSTATİSTİK

1-Kazanç listesi- yıllık, aylık, haftalık ve günlük firma ve personelin kazanç listeler.

2- kasa- yıllık, aylık, haftalık ve günlük firma ve personelin kasa kar zarar listeler.

GELİR GİDER

1-gelir ekle ? ek gelirlerinizi buradan kayıt edebilirsiniz

2-gider ekle ? ek giderlerinizi buradan kayıt edebilirsiniz

KISAYOLLAR

Personel seçerek randevu ekleyebiliriz

Personel seçerek kazanç ve ödeme ekleyebilir inceleme yapabiliriz

Şifremiz değiştirebiliriz.